close


The irony is if I hadn't gone undercover, I never would have stolen the 11 and a half million dollars. It was my way out. It was my severance. What else was I gonna do, embezzlement? I had to write my own. 
諷刺的是如果我沒當FBI臥底, 我就不會去弄那1150萬美金!! 我總要留條後路。那是我的離職金。我還能怎麼辦, 盜用公款? 我只能靠自己來啊。
Mark Whitacre - The informant

 

 


英文學習首頁.jpg

arrow
arrow
    文章標籤
    警大研所
    全站熱搜

    呂艾肯-警特英文 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()